آکورد آهنگ خودکشی ممنوع محسن چاوشی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

آکورد آهنگ خودکشی ممنوع محسن چاوشی

محسن-چاوشی

برای دانلود آهنگ خودکشی ممنوع محسن چاوشی به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود آهنگ خودکشی ممنوع محسن چاوشی


تصویر:


آکورد آهنگ خودکشی ممنوع محسن چاوشی بصورت متنی:

ریتم 4/4

از F# این بالا نگاه کردم زمین منو صداEm می زد

یکیF# می گفت بپر پایین یکیEm تو قلبمG جا می زدF#

وقتF# تموم کردن کار شهامتEm دل بریدن

خطF# کشیدن دور همه بهEm حس پرواز رسیدنG

حالاBm باید چکار کنم خاطره ها روF# خط می زدم

کاریBm که اینجا ندارم گذشتنF# و خوب بلدمG

برایBm گریه کردنات یکیF# دو روزی کافیه

سیاهBm بپوش برا من اینمF# برای قافیه

فقطEm من از اینجا میرم فکرF# نکنم چیزی بشه

نهEm آسمون زمین میاد نه ابری بارونیG میشه

برایBm گریه کردنات یکیF# دو روزی کافیه

سیاهBm بپوش برا من اینمF# برای قافیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی