دانلود آهنگ عشق من از گروه سون
۱۸ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عشق من از گروه سون

7Band

 

قطعه عشق من از آلبوم دوست دارم گروه سون

7Band Eshghe-Man mp3 , Dooset Daram album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 12.2 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عشق من از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عشق من از گروه سون"

 

نگو تموم شد هرچی بوده داری میری از پیشم
من هنوزم از نبودت دیوونه میشم
هنوزم با دیدنت دلم تو سینه میزنه
هنوزم اسم قشنگت تموم دنیای منه
تو قلب من جز عشقه تو هیچ چیزی جا نداره
نگو بهم میخوای بری نگو که حرف اخره
بی تو میمیرم به خدا بی تو میمیرم من
ذره ذره وجودم بی تو هر لحظه ازم تورو میخواد
هرچی فریاد میزنم اسم تورو از تو جوابی نمیاد
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم
دلم گرفت از اینکه میبینم که بی تو بی کسم
از اینکه احساس میکنم دیگه به تو نمیرسم
چشمای بی طاقت من به جز تو چیزی ندارن
با دیدنت بی اختیار قد یه دنیا میبارم
تو قلب من جز عشقه تو هیچ چیزی جا نداره
نگو بهم میخوای بری نگو که حرف اخره
بی تو میمیرم به خدا بی تو میمیرم من
ذره ذره وجودم بی تو هر لحظه ازم تورو میخواد
هرچی فریاد میزنم اسم تورو از تو جوابی نمیاد
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عشق من گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ عشق من، متن آهنگ عشق من گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی