دانلود آهنگ خواهش از گروه سون
۱۷ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خواهش از گروه سون

7Band

قطعه خواهش از آلبوم دوست دارم گروه سون

7Band Khahesh mp3 , Dooset Daram album

پخش آنلاین
 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 13 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خواهش از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خواهش از گروه سون"

 

خواهشم بی تاثیر رفتنت بی تغییر
انتظارشو نداشتم بری ترکم بکنی
میتوسنتی بیشتر از این درکم بکنی
عشق من معصومه حسشم آرومه
انتظارشو نداشتم منو اتیش بزنی
تو همونی که میگفتی تا ابد عشقه منی
به تو گفتم قلبم بیش تو جا مونده
با خودت کجای دنیا میبری قلب منو
عشق من همه کسم من تورو میخواستم
میتونستم وایسم پای عشق تو تا باشه نفسم
گریه میکردم که با تو هر لحظه
بودنم می ارزه بودنم می ارزه
چرا میخوای بگیری لحظه هامو من میدونم
این جدایی میسوزونه دلمو
اینکه تو چشمامه فکر نکن اشکامه
اخر دنیامه اخر دنیامه
که میریزه روی شونه های تو
تو میریو من میمونم
با یه عالم عاشقانه های تو
به تو گفتم قلبم بیش تو جا مونده
با خودت کجای دنیا میبری قلب منو
عشق من همه کسم من تورو میخواستم
میتونستم وایسم پای عشق تو تا باشه نفسم
گریه میکردم که با تو هر لحظه
بودنم می ارزه بودنم می ارزه
چرا میخوای بگیری لحظه هامو من میدونم
این جدایی میسوزونه دلمو
اینکه تو چشمامه فکر نکن اشکامه
اخر دنیامه اخر دنیامه
که میریزه روی شونه های تو
تو میریو من میمونم
با یه عالم عاشقانه های تو
خواهشم بی تاثیر رفتنت بی تغییر
انتظارشو نداشتم بری ترکم بکنی
میتوسنتی بیشتر از این درکم بکنی
عشق من معصومه
حسشم آرومه
انتظارشو نداشتم منو اتیش بزنی
تو همونی که میگفتی تا ابد عشقه منی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خواهش گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ خواهش، متن آهنگ خواهش گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی