دانلود آهنگ کوچه از گروه سون
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کوچه از گروه سون

7Band

 

قطعه کوچه از آلبوم با تو میمونم گروه سون

7Band Koucheh mp3 , Ba To Mimonam album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.83 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ کوچه از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کوچه از گروه سون"

 

 وقتی میای تو کوچمون  می خوام که من صدات کنم

بگم تو هستی مال من  بذار کمی نگات کنم

وقتی که با عشوه و ناز بهم می گی دوسم داری

می خوام که سیر نگات کنم  هرچی دارم فدات کنم

می خوام که تو داد بزنی  بگی فقط منو داری

می خوام که فریاد بزنم  بگم فقط تو رو دارم

صدای پاتو می شنوم  از تو همین کوچه میاد

تو بغض عشقی واسه من  نگو که گریه ام در میاد

وقتی میای تو کوچمون

وقتی میای تو کوچمون  می خوام که من صدات کنم

بگم تو هستی مال من  بذار کمی نگات کنم

وقتی میای تو کوچمون

وقتی میای تو کوچمون  به هر طرف نگاه نکن

عشق منو ازم نگیر  با دل من بازی نکن

نذار که هیچ کس بتونه تو چشم تو نگاه کنه

حتی یه بارم که شده اسم تو رو صدا کنه

وقتی میای تو کوچمون  می خوام که من صدات کنم

بگم تو هستی مال من  بذار کمی نگات کنم

وقتی که با عشوه و ناز بهم می گی دوسم داری

می خوام که سیر نگات کنم  هرچی دارم فدات کنم

می خوام که تو داد بزنی  بگی فقط منو داری

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ کوچه گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ کوچه، متن آهنگ کوچه گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی