دانلود آهنگ پریا از گروه سون
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پریا از گروه سون

7Band

قطعه پریا از آلبوم با تو میمونم گروه سون

7Band Pariya mp3 , Ba To Mimonam album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.82 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ پریا از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پریا از گروه سون"

 

سره رام دام نذار پریا دوست دارم
نرو تنهام نذار من فقط تورو دارم
سره راهه توام منو تنها نذاری
چشم به راه توام باز منو جانذاری
باز منو جا نذاری باز منو جا نذاری
نگو عشقه من دروغه پریا
می دونم سرت شلوغه پریا
حسه رویاییه دوست داشتنه تو
مثه احساسه بلوغه پریا
پریا دوست دارم خیال نکن دروغه
می دونم که این روزا خیلی سرت شلوغه
یکی یکدونه من برام تو عمرو نفسی
پریا بدو ن به جز تو نمی دم دل به کسی
پریاپریا دوست دارم خیال نکن دروغه
می دونم که این روزا خیلی سرت شلوغه
میونه این همه عاشق تو منو صدا بکن
پریا یه بار دیگه تو چشم من نگاه بکن
دیگه ترکم نکن نرو تنهام نذار
به خدا عاشقتم پا روی قلبم نذار
دیگه ترکم نکن نرو تنهام نذار
به خدا عاشقتم پا روی قلبم نذار
سره رام دام نذار پریا دوست دارم
نرو تنهام نذار من فقط تورو دارم
سره راهه توام منو تنها نذاری
چشم به راه توام باز منو جانذاری
باز منو جا نذاری باز منو جا نذاری
نگو عشقه من دروغه پریا
می دونم سرت شلوغه پریا
حسه رویاییه دوست داشتنه تو
مثه احساسه بلوغه پریا
پریا دوست دارم خیال نکن دروغه
می دونم که این روزا خیلی سرت شلوغه
یکی یکدونه من برام تو عمرو نفسی
پریا بدو ن به جز تو نمی دم دل به کسی
پریاپریا دوست دارم خیال نکن دروغه
می دونم که این روزا خیلی سرت شلوغه
میونه این همه عاشق تو منو صدا بکن
پریا یه بار دیگه تو چشم من نگاه بکن
دیگه ترکم نکن نرو تنهام نذار
به خدا عاشقتم پا روی قلبم نذار
دیگه ترکم نکن نرو تنهام نذار
به خدا عاشقتم پا روی قلبم نذار

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پریا گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ پریا، متن آهنگ پریا گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی