دانلود آهنگ واست میمیرم از گروه سون
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ واست میمیرم از گروه سون

7Band

قطعه واست میمیرم از آلبوم با تو میمونم گروه سون

7Band Vasat-Mimiram mp3 , Ba To Mimonam album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.97 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ واست میمیرم از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ واست میمیرم از گروه سون"

 

 سردی نگاهو بشکن  فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه  این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه
میمیرم بی تو
خوندن من یه بهانه است  یه سرود عاشقانه است
من برات ترانه می گم تا بدونی که باهاتم
تو خود دلیل بودنم  بی تو شب سحر نمی شه
میمیرم بی تو
من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم
با تو می مونم واسه همیشه
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم  جواب دنیا رو می دم
با تو می مونم واسه همیشه
من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم
با تو می مونم واسه همیشه
خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهایی هام فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم  جواب دنیـا رو می دم
با تو می مونم واسه همیشه
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم  جواب دنیا رو مـی دم
با تو می مونم واسه همیشه
(متن ترانه آهنگ واست میمیرم از گروه سون)
سردی نگاه رو بشکن  فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه  این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه
میمیرم بی تو
خوندن من یه بهانه است  یه سرود عاشقانه است
من برات ترانه می گم تا بدونی که باهاتـم
تو خود دلیل بودنم  بی تو شب سحر نمی شه
می میرم بی تو
من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم
با تو می مونم واسه همیشه
خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهایی هام فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ واست میمیرم گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ واست میمیرم، متن آهنگ واست میمیرم گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی