دانلود آهنگ دیوونه از گروه سون
۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ دیوونه از گروه سون

7Band

 

قطعه دیوونه از آلبوم دنیای بعد تو گروه سون

7Band Divoone mp3 , Donyaye Bade To album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.6 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ دیوونه از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ دیوونه از گروه سون"

 

دیوونه دلم به عشق تو مدیونه

مگه نداشتنت آسونه ای حسِ عاشقونه

بگو چی میشه اگه دنیام ازت خالیشه

یه وقت اسیر تنهایی شه  یه لحظه شم نمیشه

وای نمیشه

نمیشه انگار نمیشه  تا تو نیای نمیشه

دلم دیوونه میشه  قلبم واسه تو اگه نکوبه

بودنش چه فایده داره  من دوست دارم هنوزم

این یه حسِ موندگاره  هر لحظه قلبم

واسه تو اگه نکوبه  بودنش چه فایده داره

من  تو رو دوست دارم هنوزم

هرچی که میبینم عشقم تو رو یاده من میاره

دیوونه بگو کی غیر تو میتونه

منو به دنیا برگردونه ای حس عاشقونه

بگو چی میشه اگه دنیام ازت خالیشه

یه وقت اسیرِ تنهایی شه  یه لحظه شم نمیشه

وای نمیشه  نمیشه وای نمیشه

تا تو نیای نمیشه  دلم دیوونه میشه

قلبم واسه تو اگه نکوبه  بودنش چه فایده داره

من  من دوست دارم هنوزم

این یه حس موندگاره  هر لحظه قلبم

واسه تو اگه نکوبه  بودنش چه فایده داره

من تو رو دوست دارم هنوزم

هرچی که میبینم عشقم تو رو یاده من میاره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ دیوونه گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ دیوونه، متن آهنگ دیوونه گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی