دانلود آهنگ مثل یه مرد از گروه سون
۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مثل یه مرد از گروه سون

7Band

 

قطعه مثل یه مرد از آلبوم دنیای بعد تو گروه سون

7Band Mesle-Ye-Mard mp3 , Donyaye Bade To album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مثل یه مرد از گروه سون (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مثل یه مرد از گروه سون"

 

 پشت سرم چشمت گریه نکرد رفتم گریه نکردم و مثل یه مرد رفتم

دستاتو ها کردم یخ نزنن بی من گذشتم از عشقت با دست سرد رفتم

یادت نیاوردم دوباره چیزی رو

بهت نگفتم باز واسم عزیزی تو

پس دادمش بهت دار و نداری که همیشه می خواستی به پام بریزی تو

دستمو ول کردی خیلی دل دل کردی

اما من جدا نمی کنم تورو از قلبم

به من ایراد نگیر که چرا دیوونه م

اگه دیوونه نباشم چجوری آروم شم

ترسیدم از رفتن از اینکه تنها شم

وقتی دلم میخواست کنار تو باشم

کنار تو بودم تا آخرین لحظه فهمیدم این خواستن واست نمی ارزه

یادت نیاوردم دوباره چیزی رو

بهت نگفتم باز واسم عزیزی تو

پس دادمش بهت دارو نداری که

همیشه می خواستی به پام بریزی تو

دستمو ول کردی خیلی دل دل کردی

اما من جدا نمی کنم تورو از قلبم

به من ایراد نگیر که چرا دیوونه م

اگه دیوونه نباشم چجوری آروم شم

دستمو ول کردی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مثل یه مرد گروه سون، دانلود آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه سون، متن ترانه های گروه سون، تکست آهنگ های گروه سون، دانلود همه آهنگ های گروه سون، دانلود آهنگ مثل یه مرد، متن آهنگ مثل یه مرد گروه سون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی