دانلود آهنگ به من نگاه کن از علی عبدالمالکی
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به من نگاه کن از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه به من نگاه کن از آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Be-Man-Negah-Kon mp3 , Na Mosalmon album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.11 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به من نگاه کن از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به من نگاه کن از علی عبدالمالکی"

 

به من نگاه کن واسه یه لحظه
نگات به صدتا آسمون میرزه
من از خدامه بکشم نازتو
تا بشنوم یک لحظه آوازتو
من از خدامه
من از خدامه
من از خدامه بمونی کنارم
من که به جز تو کسیو ندارم
من از خدامه که نباشه دوری
فقط دلم میخواد بگی چه جوری
من از خدامه که یه روز دعامون
بره تو آسمون پیش خدامون
به عشق اینکه بعد اون همه درد
خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد
به من نگاه کن
واسه یه لحظه
نگات به صدتا
آسمون میرزه
من از خدامه
بکشم نازتو
تا بشنوم یک
لحظه آوازتو
من از خدامه
من از خدامه
من از خدامه
بمونی کنارم
من که به جز تو
کسیو ندارم
من از خدامه
که نباشه دوری
فقط دلم میخواد
بگی چه جوری
من از خدامه
که یه روز دعامون
بره تو آسمون
پیش خدامون
به عشق اینکه
بعد اون همه درد
خدا یه بار
نگاهی هم به ما کرد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به من نگاه کن علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ به من نگاه کن، متن آهنگ به من نگاه کن علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی