دانلود آهنگ بی جهت نیست از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بی جهت نیست از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه بی جهت نیست از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Bi-Jahat-Nist mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.89 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بی جهت نیست از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بی جهت نیست از علی عبدالمالکی"

 

ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم
ببین بی جهت نیست که من بی قرارم دیگه بیشتر از این تحمل ندارم
ببین بی جهت نیست که بغضم شکسته می دونی چه کردی با این قلب خسته
ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم
من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم
من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره
من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم
من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره
غم رفتنت بود که بی طاقتم کرد یروز ساده رفتی یه روز ساده برگرد
ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم
غم رفتنت بود که بی طاقتم کرد یروز ساده رفتی یروز ساده برگرد
ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم
من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم
من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره
من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم
من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بی جهت نیست علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ بی جهت نیست، متن آهنگ بی جهت نیست علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی