دانلود آهنگ دارم از دست میرم از علی عبدالمالکی
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ دارم از دست میرم از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه دارم از دست میرم از آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Daram-Az-Dast-Miram mp3 , Na Mosalmon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.27 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ دارم از دست میرم از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ دارم از دست میرم از علی عبدالمالکی"

 

آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم
آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم
کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه
کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ دارم از دست میرم علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ دارم از دست میرم، متن آهنگ دارم از دست میرم علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی