دانلود آهنگ عشق من از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عشق من از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه عشق من از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Eshghe-Man mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.3 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عشق من از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عشق من از علی عبدالمالکی"

 

چی باعث شده چشمات اشکی بشه

چی تونسته بغض تو رو بشکنه عشق من

تمام خوشی های من مال تو

تمام غمای تو سهم منه عشق من

چی باعث شده اینجوری دلخوری

چی می خوای بگی حرفاتو می خوری عشق من

چی باعث شده خسته ای از همه

تو حرفات یه دنیا غمو ماتمه عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه

نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

تمام غماتو به جون می خرم

من از جونمم واسه تو می گذرم

تو دنیای من جاتو خالی نذار

روزای پر از عشقو یادت بیار عشق من

تو دنیای من کل دنیا تویی

تو تنهاییام دیگه تنها تویی عشق من

چی باعث شده بی قراری کنی

نتونی بجز گریه کاری کنی عشق من

چی باعث شده حس کنی بی کسی

تو داری بجای بدی میرسی عشق من

چی باعث شده گوشه گیری بگو

چرا از چشام دیگه سیری بگو عشق من

چی باعث شده حالت اینجوریه

تمام غمت از غم دوریه عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه

نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

تمام غماتو به جون می خرم

من از جونمم واسه تو می گذرم

تو دنیای من جاتو خالی نذار

روزای پر از عشقو یادت بیار عشق من

تو دنیای من کل دنیا تویی

تو تنهاییام دیگه تنها تویی عشق من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عشق من علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ عشق من، متن آهنگ عشق من علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی