دانلود آهنگ گریه نکن از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ گریه نکن از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه گریه نکن از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Geryeh-Nakon mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.42 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ گریه نکن از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ گریه نکن از علی عبدالمالکی"

 

به من تکیه کن حواست کجاست

هنوز عاشقی هنوز عاشقم

غماتو به من بگو

با دلتنگیا عذابم نده

مثل اون روزا فقط با خودم از عاشق شدن بگو

گریه نکن ستاره من یروز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما رو به هم می رسونه خدا

نیمه شبا که دستا ما بازم بلند میشه رو بخدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بخدا

تا تب می کنم تو دق می کنی

تا تب می کنی میمیرم برات ما پشت همیم هنوز

یروز میرسه که دور از غما کنار منی کنار توام

نگاتو به شب ندوز

گریه نکن ستاره من یروز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما رو به هم می رسونه خدا

نیمه شبا که دستا ما بازم بلند میشه رو بخدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بخدا

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ گریه نکن، متن آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی