دانلود آهنگ تک پر از علی عبدالمالکی
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تک پر از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه تک پر از علی از آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Tak-Par mp3 , Na Mosalmon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.8 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تک پر از علی از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تک پر از علی از علی عبدالمالکی"

 

 آی ادما گوش بکنید وصیت من
آی شمای که میگیرید رو دوشتون جنازه من
دستای منو از توی تابوت بیرون بذارید
تا که بدونن هیچی از این دنیا نبردم خالین این دستای من
تو رو خدا موهای منو شونه نکشید
تا که بدونن دست نوازش نکشیدن رو سر من
اگه کسی سراغمو ازتون گرفت
تو رو خدا نذارید بره اخه اونه قاتل من
بگید چشاش به در بود نیومدی سراغش
بگید به یاد تو بود نیومدی سراغش
بگید که تک پرت بود نیومدی سراغش
بگید که عاشقت مرد دیگه نیا سراغش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تک پر از علی علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ تک پر از علی، متن آهنگ تک پر از علی علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی