دانلود آهنگ تیکه کلام از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تیکه کلام از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه تیکه کلام از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Tike-Kalam mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.89 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تیکه کلام از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تیکه کلام از علی عبدالمالکی"

 

فکر نکن میگم دوست دارم از رو علاقمه

به همه میگم دوست دارم تیکه کلاممه

تو نمی دونی که چه چیزایی تو خیالمه

واسه تو نقشه کشیدم خیلی یه عالمه

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

من مثل هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

کسی تو زندگیم نیست خیلی خوش بحالمه

یروزی دلمو شکستی می دونم که یادته

داری میشنوی صدامو همینم زیادته

هی ازم نپرس که میشه برگرده رابطه

دیگه دوست ندارم جواب سوالته

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

من مثل هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

کسی تو زندگیم نیست خیلی خوش بحالمه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تیکه کلام علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ تیکه کلام، متن آهنگ تیکه کلام علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی