دانلود آهنگ وایسا از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ وایسا از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه وایسا از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Vaysa mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.61 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ وایسا از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ وایسا از علی عبدالمالکی"

 

 وایسا ، باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی

وایسا ، هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا ، باید تموم خاطره هامو به من پس بدی

وایسا ، نمی تونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری

وایسا ، تو هم باید مثل خودم دیوونه شی بد بری

وایسا ، تو هم باید هر وقت این بلا سرت اومد بری

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کس و کارم صبر کن

اگه تو کم بشی از تو دنیام کاری با دنیا ندارم صبر کن صبر کن

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ وایسا علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ وایسا، متن آهنگ وایسا علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی