دانلود آهنگ یهویی از علی عبدالمالکی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ یهویی از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه یهویی از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Yehoei mp3 , Mokhatabe Khas album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.96 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ یهویی از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ یهویی از علی عبدالمالکی"

 

 اصلا یه دفعه ای شد که گفتم می خوامت

دست خودم نیست که هر روز می پامت

خیلی دوست دارم دستاتو بگیرم

اگه اشاره کنی من برات میمیرم

اصلا یهویی شد چشمام تو چشمت افتاد

اصلا یهویی شد خدا تو رو به من داد

اصلا یهویی شد که تو دلم نشستی

ممنونم که چشاتو رو همه بستی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ یهویی علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ یهویی، متن آهنگ یهویی علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی