دانلود آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی

علی-عبدالمالکی

قطعه زود رفتی گلم از آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki Zood-Rafti-Golam mp3 , Na Mosalmon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.36 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی"

 

 تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم
زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم
تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم
زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ زود رفتی گلم علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی عبدالمالکی، متن ترانه های علی عبدالمالکی، تکست آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود همه آهنگ های علی عبدالمالکی، دانلود آهنگ زود رفتی گلم، متن آهنگ زود رفتی گلم علی عبدالمالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی