دانلود آهنگ چی شد از علی اصحابی
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چی شد از علی اصحابی

علی-اصحابی

قطعه چی شد از آلبوم اکسیژن علی اصحابی

Ali Ashabi Chi-Shod mp3 , Koolak album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.04 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چی شد از علی اصحابی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چی شد از علی اصحابی"

 

من ازت خاطره دارم چه جوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم همشون و جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی اما انگاری یه ساله

بیشتر از این نمونم بی تو خوشبختی محاله

کجاست اون خاطره هامون

چی شد اون هال و هوامون

چقدره دل نگرونم واسه آرزوهامون

تو که بی نام و نشونی کجا دنبالت بگردم

چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی هالم و بدونی

دارم از نفس میفتم کاش خودت رو برسونی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چی شد علی اصحابی، دانلود آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی اصحابی، متن ترانه های علی اصحابی، تکست آهنگ های علی اصحابی، دانلود همه آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ چی شد، متن آهنگ چی شد علی اصحابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی