دانلود آهنگ شهر خاموش از علی اصحابی
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ شهر خاموش از علی اصحابی

علی-اصحابی

قطعه شهر خاموش از آلبوم اکسیژن علی اصحابی

Ali Ashabi Shahre-Khamosh mp3 , Koolak album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.53 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ شهر خاموش از علی اصحابی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ شهر خاموش از علی اصحابی"

 

شهر خاموش دلم به عشق تو روشن بود

تو کوچه های دل من به غیر تو کسی نبود

به گذشته که گذشت یه کوله بار خاطره

کابوس تنهایی من نشد که از یادم بره

مثل هر خاطره ای من فراموش شدم

سوختم و چیزی نگفتم شمع خاموش شدم

خاطره ها رو زیر پا گذاشتی و جدا شدی

ازت نشونی ندارم شبیه قصه ها شدی

دیدی چه اتیشی زدی به آشیونه دلم

نبودی و نبودنت که شد تموم مشکلم

دیدن تو واسه من زندگی دوباره بود

روی ماه تو امید من بی ستاره بود

آه از این تنهایی تو به دنیال کدوم دنیایی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ شهر خاموش علی اصحابی، دانلود آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی اصحابی، متن ترانه های علی اصحابی، تکست آهنگ های علی اصحابی، دانلود همه آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ شهر خاموش، متن آهنگ شهر خاموش علی اصحابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی