دانلود آهنگ تو نزدیکی از علی اصحابی
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تو نزدیکی از علی اصحابی

علی-اصحابی

قطعه تو نزدیکی از آلبوم اکسیژن علی اصحابی

Ali Ashabi To-Nazdiki mp3 , Koolak album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.64 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تو نزدیکی از علی اصحابی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تو نزدیکی از علی اصحابی"

 

چه عطری داره این خونه کسی مثل تو مهمونه

به عشقت خنده رو لبهام همیشه از تو می مونه

تو فریاد منی سکوت و می شکنی

کنار لحظه هام تو هستی موندنی

تو نزدیکی به من که آرومه دلم می خوام  اینو بگم

چه خوشحالم که تو هستی            خوشگلم

تو هستی پیشم تو رو می بینم و به دنیا می گم و

گلم رو از تو باغ آرزوهام چیدم و

قشنگه لحظه هام وقتی خودم رو از تو می دونم

کنارت مثل یک سایه همیشه با تو می مونم

بیا با من بیا همیشه هر کجا

با تو حس می کنم  قشنگه لحظه ها

به چشم من تو زیبایی قشنگی مثل رویایی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تو نزدیکی علی اصحابی، دانلود آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی اصحابی، متن ترانه های علی اصحابی، تکست آهنگ های علی اصحابی، دانلود همه آهنگ های علی اصحابی، دانلود آهنگ تو نزدیکی، متن آهنگ تو نزدیکی علی اصحابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی