دانلود آهنگ دوستم نداری از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ دوستم نداری از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه دوستم نداری از آلبوم ربات علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Doostam-Nadaari mp3 , Robot album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.32 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ دوستم نداری از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ دوستم نداری از علی لهراسبی"

 

من که به عشقت زنده بودم من که به تو وابسته بودم
چی شد که امروز
میگی از عشق ِ تو سیرم؟!
من که همه دنیام تو بودی عشقم بگو از من چی دیدی؟!
چی شد که امروز
میگی از پیش ِ تو میرم
دوسم نداری دیگه نگو دوسم نداری
دوست دارم من
چرا میخوای تنهام بزاری؟!
دوسم نداری دیگه نگو دوسم نداری
دوست دارم من
چرا میخوای تنهام بزاری؟!
کی هستی که اینجور عاشقتم؟! جونم واست میره نمیتونم
بی تو بمونم
حتی یه لحظه تو رویام
یادت میاد گفتی که می مونی دیوونه میشم بی تو میدونی
میمرم اما
دنیارو بی تو نمی خوام
دوسم نداری دیگه نگو دوسم نداری
دوست دارم من
چرا میخوای تنهام بزاری؟!
دوسم نداری دیگه نگو دوسم نداری
دوست دارم من
چرا میخوای تنهام بزاری؟!

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ دوستم نداری علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ دوستم نداری، متن آهنگ دوستم نداری علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی