دانلود آهنگ فال از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۰۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ فال از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه فال از آلبوم ربات علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Faal mp3 , Robot album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.92 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ فال از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ فال از علی لهراسبی"

 

نگاه کن تو چشم من
ببین عاشقش شدم
تو میدونی من فقط
اونو دارم،اونو دارم
نگاه کن باز تو چشام
میخوام دستشو بگیرم
اگه عشق من نشه میمیرم میمیرم
خدایا اگه هنوز بنده ی توام
بشنو حرفمو حرف قلبمو
من بدون اون نمیتونم
خدایا اگه یه وقت کم بیارو
پر بگیره و تا ابد بره
شک نکن منم نمیمونم
نگو رفتیو مهم نیست
چی به سر من اومد
نگو میخواستی بمونی ولی
تو فالت،رفتن اومد
نگو رفتیو مهم نیست
چی به سر من اومد
نگو میخواستی بمونی ولی
تو فالت،رفتن اومد
خدایا اگه هنوز بنده ی توام
بشنو حرفمو حرف قلبمو
من بدون اون نمیتونم
خدایا اگه یه وقت کم بیارو
پر بگیره و تا ابد بره
شک نکن منم نمیمونم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ فال علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ فال، متن آهنگ فال علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی