دانلود آهنگ حالم خوبه از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۱۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ حالم خوبه از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه حالم خوبه از آلبوم ربات علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Halam-Khoobe mp3 , Robot album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.63 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ حالم خوبه از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ حالم خوبه از علی لهراسبی"

 

هرجا بغضی گلوتو بست
هوای غم که هست
اگه دلت شکست،به یاد من باش
هرجا هرکی که دلخوره
یا غصه میخوره دیدی دلی پره
به یاد من باش
به هرکی دوست دارمو گفتی
تو مجبوری یاد من بیوفتی
تو خوشبختی منم حالم خوبه
تنهاییم واسه آدم خوبه
نپرس چرا این حرفارو باور کن
هم خونم با یه دنیا خاطره
آسونه که تورو یادم بره
مثل من باش دروغارو باور کن
هرجا بارون گرفته و
یکی که رفته و
ساعت که هفته تو
به یاد من باش
هر کی دیدی دلش پره
مث کبوتره،نمیشه بپره
به یاد من باش
به هرکی دوست دارمو گفتی
تو مجبوری یاد من بیوفتی
تو خوشبختی منم حالم خوبه
تنهاییم واسه آدم خوبه
نپرس چرا این حرفارو باور کن
هم خونم با یه دنیا خاطره
آسونه که تورو یادم بره
مثل من باش دروغارو باور کن
تو خوشبختی منم حالم خوبه
تنهاییم واسه آدم خوبه
نپرس چرا این حرفارو باور کن
هم خونم با یه دنیا خاطره
آسونه که تورو یادم بره
مثل من باش دروغارو باور کن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ حالم خوبه علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ حالم خوبه، متن آهنگ حالم خوبه علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی