دانلود آهنگ حرف آخر از علی لهراسبی
۲۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ حرف آخر از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه حرف آخر از آلبوم دریایی ها علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Harf-e-Akhar mp3 , Daryaeiha album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.34 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ حرف آخر از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ حرف آخر از علی لهراسبی"

 

با تو از ستاره گفتم با تو از ترانه گفتم
با تو از هر چی که خواستی شعر عاشقانه گفتم
با تو گفتم که قناری چه جوری عاشق باغه
دستای لرزون عاشق چرا اینقدر داغ داغه
با تو گفتم عشق و ایثار راه و رسم تازه ای نیست
اسم موندگار عاشق اسم کم آوازه ای نیست
تو تموم قصه هامو چه صبورانه شنیدی
اما حرفی که نگام گفت هرگز و هرگز ندیدی
پر کشیدی پر کشیدی برای همیشه رفتی
حرف آخرم بجا موند وقتی پشت شیشه رفتی
با تو از بازی تقدیر از زیاد و کم نگفتم
با تو از یه دنیا گفتم اما از خودم نگفتم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ حرف آخر علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ حرف آخر، متن آهنگ حرف آخر علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی