دانلود آهنگ من دیگه خسته شدم از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۲۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من دیگه خسته شدم از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه من دیگه خسته شدم از آلبوم ربات علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Man-Dige-Khaste-Shodam mp3 , Robot album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.79 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من دیگه خسته شدم از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من دیگه خسته شدم از علی لهراسبی"

 

عطر امروزت چقد وحشی بود
وقتی که غرورو فریاد میزد
حتی اون سکوت توی چشمات
انگاری داشت،سر من داد میزد
میشه حتی اینو احساسش کرد
یه روزایی صورتت مال تو نیست
این روزا خیلی بهت مشکوکم
ته فنجون خبر از فاله تو نیست
من دیگه خسته شدم باور کن
نمیشه کنار اومد با خنده هات
این روزا نمیشه دیگه فهمید
تورو حتی دیگه توی گریه هات
من میگم عوض شدی میخندی
راحت از حرفای من رد میشی
تا میخوام حرفمو تکرار کنم
میشی کم حوصله و بد میشی
انتظارو خسته کردم دیگه
میدونی خیلی ازت دلگیرم
این روزا به کی نگاه میکنی
وقتی من،با فکر تو در گیرم
من دیگه خسته شدم باور کن
نمیشه کنار اومد با خنده هات
این روزا نمیشه دیگه فهمید
تورو حتی دیگه توی گریه هات

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من دیگه خسته شدم علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ من دیگه خسته شدم، متن آهنگ من دیگه خسته شدم علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی