دانلود آهنگ راهرو از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ راهرو از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه راهرو از آلبوم تصمیم علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Rahro mp3 , Tasmim album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.55 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ راهرو از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ راهرو از علی لهراسبی"

 

از این راهرو یک نفر رد شده
که عطرش همونه که تو می زنی
برای به زانو در آوردنم
تو از مرگ حتی جلو میزنی
از این راهرو یک نفر رد شده
مث ِ وقتایی که تو ناراحتی
نفس میکشم با تمام وجود
عجب عطر خوبی زده لعنتی
یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمی تونی حتی خودت
جای خالیتو تو دلم پر کنی
صدات می کنم تا همه بشنون
جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم حس میکنم
که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست
صدات می کنم تا همه بشنون
جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم حس میکنم
که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست
یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمی تونی حتی خودت
جای خالیتو تو دلم پر کنی
یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمی تونی حتی خودت
جای خالیتو تو دلم پر کنی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ راهرو علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ راهرو، متن آهنگ راهرو علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی