دانلود آهنگ تصمیم از علی لهراسبی
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۵۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تصمیم از علی لهراسبی

علی-لهراسبی

قطعه تصمیم از آلبوم تصمیم علی لهراسبی

Ali Lohrasbi Tasmim mp3 , Tasmim album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.9 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تصمیم از علی لهراسبی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تصمیم از علی لهراسبی"

 

از این تصمیم بیهوده چه چیزی قسمتم بوده
نگو با من از این خواستن که حسرت همدمم بوده
چه فهمیدی از این گریه چی خوندی از نگاه من
نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من
تو این تصمیم بیهوده نشد تکرار دلشوره
اگه حتی نگاه تو من و میخواد و مجبوره
فراموشم شده روزی که بودم به تو وابسته
توی حرفام غم دنیاست چقدر دلگیرم و خسته
تو خواهش می کنی اما نمیتونم که برگردم
من از دست رفتم و انگار نمی بینی پر از دردم
کجای گریه های من رسیدی تو به داد من
نبودی تو برای من نبودی تو به یاد من
نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من
از این تصمیم بیهوده چه چیزی قسمتم بوده
نگو با من از این خواستن که حسرت همدمم بوده
چه فهمیدی از این گریه چی خوندی از نگاه من
نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تصمیم علی لهراسبی، دانلود آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علی لهراسبی، متن ترانه های علی لهراسبی، تکست آهنگ های علی لهراسبی، دانلود همه آهنگ های علی لهراسبی، دانلود آهنگ تصمیم، متن آهنگ تصمیم علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی