دانلود آهنگ منتظر بودم از علیرضا عصار
۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۷:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ منتظر بودم از علیرضا عصار

علیرضا-عصار

قطعه منتظر بودم از آلبوم جز عشق نمیخواهم علیرضا عصار

Alireza Assar Montazer-Bodam mp3 , Joz Eshgh Nemikhaham album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.93 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ منتظر بودم از علیرضا عصار"

 

من منتظر بودم که برگردی، با بغض و گریه بدرقه ت کردم
من فکر اینجاشو نمیکردم، با تو بیام و بی تو برگردم
من منتظر بودم که برگردی، حتماً توو این رابطه چیزی بود
باور نکردی عاشقت هستم، شک توو وجود تو غریضی بود
من دل ندارم مثل تو باشم، تموم راهو تک رَوی کردی
شاید خودت رو برخلاف من، واسه چنین روزی قوی کردی
من فکر اینجاشو نمیکردم، که نصف راهو باتو باید بود
شاید که منظور تو از این عشق یه چیز ساده در همین حد بود
بعد از تو از چشمای من تنها، بارون یکریزه که میریزه
من فکر اینجاشو نمیکردم، روزای بعد از تو غم انگیزه
وقتی که جایی توی قلبش نیست، دیگه نمیدونی کجا باشی
گاهی گرفتار کسی میشی، گاهی نمیتونی رها باشی
من دل ندارم مثل تو باشم، تموم راهو تک رَوی کردی
شاید خودت رو برخلاف من، واسه چنین روزی قوی کردی
من فکر اینجاشو نمیکردم، که نصف راهو باتو باید بود
شاید که منظور تو از این عشق یه چیز ساده در همین حد بود


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ منتظر بودم علیرضا عصار، دانلود آهنگ های علیرضا عصار، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علیرضا عصار، متن ترانه های علیرضا عصار، تکست آهنگ های علیرضا عصار، دانلود همه آهنگ های علیرضا عصار، دانلود آهنگ منتظر بودم، متن آهنگ منتظر بودم علیرضا عصار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی