دانلود آهنگ بحر دامان از علیرضا قربانی
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۶:۴۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بحر دامان از علیرضا قربانی

علیرضا-قربانی

قطعه بحر دامان از آلبوم از خشت و خاک علیرضا قربانی

Alireza Ghorbani Bahre-Daman mp3 , Az Khesht Va Khak album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.78 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ بحر دامان از علیرضا قربانی"

 

یکی بنده‌ام با تنی پرگناه
به پیش خداوند خورشید و ماه
به بد مهری من روانم مسوز
به من باز بخش و دلم برفروز
ستاره شب تیره یار منست
من آنم که دریا کنار منست
همیشه دلم در غم مهر اوست
شب و روزم اندیشه‌ی چهر اوست
کجا آن همه بند و پیوند ما
کجا آن همه عهد و سوگند ما
کجا آن همه روز کردن به شب
دل و دیده گریان و خندان دو لب
کنون شاد گشتم به آواز تو
بدین خوب گفتار با ناز تو
چو از ابر بینم همی باد و نم
ندانم که نرگس چرا شد دژم
شود روز چون چشمه روشن شود
جهان چون نگین بدخشان شود

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بحر دامان علیرضا قربانی، دانلود آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علیرضا قربانی، متن ترانه های علیرضا قربانی، تکست آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود همه آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ بحر دامان، متن آهنگ بحر دامان علیرضا قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی