دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از علیرضا قربانی
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۲۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از علیرضا قربانی

علیرضا-قربانی

قطعه دیدی که رسوا شد دلم از آلبوم رفتم و بار سفر بستم علیرضا قربانی

Alireza Ghorbani Didi-Ke-Rosva-Shod-Delam mp3 , Raftam O BarE Safar Bastam album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.79 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از علیرضا قربانی"

 

 دیدی که رسوا شد دلم
غرق تمنا شد دلم
دیدی که رسوا شد دلم
غرق تمنا شد دلم
دیدی که من با این دل
بی آرزو عاشق شدم
با آن همه آزادگی
بر زلف او عاشق شدم
عاشق شدم
ای وای اگر صیاد من
غافل شود از یاد من
قدرم نداند
فریاد اگر از کوی خود
وز رشته ی گیسوی خود
بازم رهاند
دیدی که رسوا شد دلم
غرق تمنا شد دلم
دیدی که من با این دل
بی آرزو عاشق شدم
با آن همه آزادگی
بر زلف او عاشق شدم
عاشق شدم

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم علیرضا قربانی، دانلود آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علیرضا قربانی، متن ترانه های علیرضا قربانی، تکست آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود همه آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم، متن آهنگ دیدی که رسوا شد دلم علیرضا قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی