دانلود آهنگ فراق از علیرضا قربانی
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۳۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ فراق از علیرضا قربانی

علیرضا-قربانی

قطعه فراق از آلبوم رسوای زمانه علیرضا قربانی

Alireza Ghorbani Feragh mp3 , Rosvaye Zamaneh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.62 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ فراق از علیرضا قربانی"

 

 زبان خامه ندارد سر بیان فراق
وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق
دریغ  مدت عمرم که بر امید وصال
به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق
سری که بر سر گردون به فخر می ‌سودم
به راستان که نهادم بر آستان فراق
چگونه باز کنم بال در هوای وصال
که ریخت مرغ دلم پر  که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق
کنون چه چاره که در بحر غم به گردابی فتاد  زورق صبرم ز بادبان فراق
به گردابی فتاد  به گردابی فتاد  زورق صبرم ز بادبان فراق
اگر به دست من افتد  فراق را بکشم
اگر به دست من افتد  فراق را بکشم
که روز هجر سیه باد  که روز هجر سیه باد
که روز هجر سیه باد و خان و مان فراق
سری که بر سر گردون به فخر می ‌سودم
به راستان که نهادم بر آستان فراق
چگونه باز کنم بال در هوای وصال
که ریخت مرغ دلم پر  که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق
که روز هجر سیه باد  که روز هجر سیه باد و خان و مان فراق

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ فراق علیرضا قربانی، دانلود آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علیرضا قربانی، متن ترانه های علیرضا قربانی، تکست آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود همه آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ فراق، متن آهنگ فراق علیرضا قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی