دانلود آهنگ پرده نشین از علیرضا قربانی
۳۰ دی ۹۸ ، ۰۹:۱۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پرده نشین از علیرضا قربانی

علیرضا-قربانی

قطعه پرده نشین از آلبوم دخت پری وار علیرضا قربانی

Alireza Ghorbani Pardeh-Neshin mp3 , Dokhte Pari Var album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.2 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ پرده نشین از علیرضا قربانی"

 

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
گاهی تو را کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است
خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است
سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پرده نشین علیرضا قربانی، دانلود آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های علیرضا قربانی، متن ترانه های علیرضا قربانی، تکست آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود همه آهنگ های علیرضا قربانی، دانلود آهنگ پرده نشین، متن آهنگ پرده نشین علیرضا قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی