دانلود آهنگ بعد تو از گروه آریان
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بعد تو از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه بعد تو از آلبوم خداحافظ گروه آریان

Arian band Baade-To mp3 , Goodbye album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.58 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بعد تو از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بعد تو از گروه آریان"

 

 وقتی تو خودم بودم تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد که نگام یهو در گیر نگات شد
بی هوا توی دلم کی خودتو جا کردی
کی خسته شدی منو رها کردی
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست
بعد تو..
تقصیر من بود شاید تورو پُررنگ نوشتم
نمیخواستم پاک شی از سرنوشتم
من فکر میکردم که تو از جنس خود منی
نمیدونستم راحت دل میکنی
راحت دل میکنی
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بعد تو گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ بعد تو، متن آهنگ بعد تو گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی