دانلود آهنگ برگرد از گروه آریان
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ برگرد از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه برگرد از آلبوم خداحافظ گروه آریان

Arian band Bargard mp3 , Goodbye album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.6 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ برگرد از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ برگرد از گروه آریان"

 

باز میخوام بهت بگم شاید اثر داشت
شایدم وقتی دلت رو جا گذاشتم یکی برداشت
ولی شاید چشماتو رو اشتباه من ببندی
دوباره وقتی نگاهت میکنم برام بخندی
برام بخندی
برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون
میدونم که اون روزا چه ها شنیدی از همه
میدونم هرچی بخوای سرم بیاری حقمه
من تونستم همه چشماتو ببینم ولی رد شم
شاید آخر تو ببخشی خودمو خودم نبخشم
خودم نبخشم
برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ برگرد گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ برگرد، متن آهنگ برگرد گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی