دانلود آهنگ غریبه از گروه آریان
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۰۳:۵۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ غریبه از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه غریبه از آلبوم گل آفتابگردون گروه آریان

Arian band Gharibeh mp3 , Gole Aftabgardon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.01 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ غریبه از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ غریبه از گروه آریان"

 

ای غریبه ازکجایی
که واسه من غمگساری
تو همونی که تو قلبم
یه صدای موندگاری
وقتی باشم شب تیره
اون شبی که صبح ندیده
باخودم تنها میشینم تاسپیده
تواونی که همصدایی
هم صدای آشنایی
رفتن تو واسه ی من
کابوسی تیره وتاربود
موندنت اما یه رویا
یه رویای موندگار بود
وقتی بودی همه فصلا
واسه من مثل بهار بود
تو که رفتی غم دنیا
واسه من یه یادگار بود
گفتی هیچ چیز توی دنیا
واسه ی من تو نمیشه
اما نیستی که ببینی
خالیه جات همیشه
حالا جز ناله ی سازم
واسه من درمون نمونده
نغمه ی ساز دل امشب
منو سوی تو کشونده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ غریبه گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ غریبه، متن آهنگ غریبه گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی