دانلود آهنگ گل من از گروه آریان
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۰۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ گل من از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه گل من از آلبوم و اما عشق گروه آریان

Arian band Gole-Man mp3 , Va Ama Eshgh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.9 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ گل من از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ گل من از گروه آریان"

 

 یه روزی زیر گنبد نیلی بود یه گلدون تنهای تنها
خالی بود جای گل توی قلبش لونه داشت تو سینش غم دنیا
حالا غصه و غم دیگه رفته بازم اومده عطر بهارون
چونکه غنچه پاکی نشسته میون دل تنهای گلدون
گل من گل من
تویی جلوه ی پاک بهارون
گل من گل من
منم گلدون و تو گل گلدون
گل من تو قلبم شده غنچه عشق تو مهمون
گل من
نکنه که تو چیک چیک بارون
توی رقص نسیم و درختا
با ترانه شاد قناری
دل تو بشه تنگ واسه دشتا
مثل تو واسه این دل خستم دیگه مونسی پیدا نمیشه
بگو می مونه گل پیش گلدون بگو مال منی تو همیشه
وقتی غنچه عشق تو واشد
تو سینم گل ناز تو جا شد
ریشه کردی تو این دل تنهام
عشق تو با دلم آشنا شد
وقتی پرتو روشن خورشید
روی برگای سبز تو تابید
غصه رفت دیگه از دل گلدون
عطر تو توی گلخونه پیچید
گل من گل من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ گل من گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ گل من، متن آهنگ گل من گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی