دانلود آهنگ همدم غروب از گروه آریان
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۱۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ همدم غروب از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه همدم غروب از آلبوم و اما عشق گروه آریان

Arian band Hamdame-Ghoroob mp3 , Va Ama Eshgh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.8 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ همدم غروب از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ همدم غروب از گروه آریان"

 

دور میشم از تو آروم مثل گذشتن از خواب
آروم تر از پرواز یه شبنم زیر آفتاب
آروم مثل نسیمی که میگذره از چمن
میگذرم از کنارت همدم محبوب من
دور میشم از پیش تو آهسته اما خسته
حالا که بوسه ی خواب روی چشات نشسته
حالا می رم که مهتاب اسم تو رو صدا کرد
دست پر از تمنات دست منو رها کرد
سیاه ترین خاطره تو قصه ی تو بودم
تو شعله ور تر از عشق
من از سرما سرودم
تو جلوه ی طلوعی ای همصدای خوبم
منو به سایه بسپار من همدم غروبم
آروم میرم مبادا رفتنمو ببینی
با چشمای پر از اشک سر راهم بشینی
دیگه وقتی نمونده تو دل این شب تار
میسپارمت به خاطر برای آخرین بار
سیاه ترین خاطره تو قصه ی تو بودم
تو شعله ور تر از عشق
من از سرما سرودم
توجلوه طلوعی ای همصدای خوبم
منو به سایه بسپار من همدم غروبم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ همدم غروب گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ همدم غروب، متن آهنگ همدم غروب گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی