دانلود آهنگ همراز از گروه آریان
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۲۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ همراز از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه همراز از آلبوم و اما عشق گروه آریان

Arian band Hamraaz mp3 , Va Ama Eshgh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.2 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ همراز از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ همراز از گروه آریان"

 

غروب از راه اومد باز دوباره
نشستی کنارم روی شنهای ساحل
دلم از عشق گرم و بیقراره
از نگاه ما پنهون میشه خورشید
میره آروم تو آغوش دریا
شب انگار تو راهه ولی خبر نداره
تو خورشیدی حتی توی شبها
برق هر نگات شعله ی چشات نور شبهای من
ای تو همدم شادی و غم قلب تنهای من
ای تو آخر عشقو باور دنیای من
تویی تو همراز من اوج شعر و آواز من
سرخه آسمون همرنگ گونه هات
تو ساحل عطر سپیده پیچید
من و تو چشامون هنوز غرق نگاهن
شدیم خیره به طلوع خورشید
روی موج آب با آواز دریا
میرقصن باز قایقهای چوبی
ولی من طلوعو همیشه با تو دارم
تو اون خورشیدی که بی غروبی
برق هر نگات شعله ی چشات نور شبهای من
ای تو همدم شادی و غم قلب تنهای من
ای تو آخر عشقو باور دنیای من
تویی تو همراز من اوج شعر و آواز من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ همراز گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ همراز، متن آهنگ همراز گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی