دانلود آهنگ خواب ناز از گروه آریان
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۳۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خواب ناز از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه خواب ناز از آلبوم بی تو با تو گروه آریان

Arian band Khab-Naz mp3 , Bi To Ba To album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.08 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خواب ناز از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خواب ناز از گروه آریان"

 

 کنار آتیش گرم یه شومینه
آروم آروم مژه هات رو هم می شینه
میری تا شهر خیال وخواب و رویا
کی می دونه حالا چشمات پشت پلکات
صورت کیو می بینه هرچه قدر گفتم واست
از همه جا از همه کس جوابت اما واسم
هیچی نبود جز یه نفس
[پهلوان]
حیف که قدر لحظه ها رو ندونستم
هر چی خواستم که بگم
دوست دارم
دوست دارم
نتونستم
دیگه بخواب که داره خواب ناز میاد
حالا ببین دلت تو خواب کیو می خواد
ببین اونجا کی میاد
جونش و فدات کنه
یا که هر بار عزیزم
عشق من صدات کنه
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
[پهلوان]
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
سکوت شب دل ها رو غمگین می کنه
خواب داره پلکام رو سنگین می کنه
دیگه حرفی نمی مونه جز همین
که بگم خوب بخوابی ای نازنین
اگه تو شهر خیالت
بین جمع عاشقات
یه دفعه یه جای دور
اگه خیره شد نگات
دیدی اونجا دو تا چشم
توی چشات زل می زنن
بدون این چشمای بی قرارو عاشق منن
دیگه بخواب که داره خواب ناز میاد
حالا ببین دلت تو خواب کیو می خواد
ببین اونجا کی میاد
جونش و فدات کنه
یا که هر بار عزیزم
عشق من صدات کنه
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
جونش و فدات کنه
عشق من صدات کنه
عشق من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خواب ناز گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ خواب ناز، متن آهنگ خواب ناز گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی