دانلود آهنگ کی به جز من از گروه آریان
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کی به جز من از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه کی به جز من از آلبوم بی تو با تو گروه آریان

Arian band Ki-Be-Joz-Man mp3 , Bi To Ba To album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.89 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ کی به جز من از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کی به جز من از گروه آریان"

 

حالا چی عشق من باز تنهایی انگار
کجا رفتن اون همه یار؟
که می گفتی جون می دن واست هزار, نه صد هزار بار
حالا چی عشق من ببین کیو می بینی
واسش افسانه بچینی
که قشنگ و نازنینی و چنانی و چنینی
کی به جز من
می تونه نگفته هاتو دغدغه هاتو از تو نگاهت بخونه
کی به جز من
می تونه بیاد دوباره به یه اشاره غمو از دلت برونه
کی به جز من
می تونه نگفته هاتو دغدغه هاتو از تو نگاهت بخونه
کی به جز من
می تونه بیاد دوباره به یک اشاره غمو از دلت برونه
من فقط من
وارث تموم دلتنگیاتم
مرهمی برای خستگیاتم
می گفتی که هراسون شدی از بی اعتنایی
یا از سادگیای اوّل هر آشنایی
می گفتی که چطور ازت یه بازیچه می ساختن
اونایی که به ظاهر دل به عشق تو می باختن
می گفتی و منم چشمامو رو حرفات می بستم
بغضت می شکست و با تو من هم می شکستم
امّا اشکام واسه تو نبود همش واسه خودم بود
برای اون روزایی که من عاشقت شدم بود
برای اون روزایی که من عاشقت ... هاه
کی به جز من
می تونه نگفته هاتو دغدغه هاتو از تو نگاهت بخونه
کی به جز من
می تونه بیاد دوباره به یه اشاره غمو از دلت برونه
کی به جز من
می تونه نگفته هاتو دغدغه هاتو از تو نگاهت بخونه
کی به جز من
می تونه بیاد دوباره به یک اشاره غمو از دلت برونه
من فقط من
هم گریه و هم اندوه و هم سوز
هم غصّه ی غصّه های هر روز
من فقط من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ کی به جز من گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ کی به جز من، متن آهنگ کی به جز من گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی