دانلود آهنگ مادر از گروه آریان
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۰۴:۰۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مادر از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه مادر از آلبوم گل آفتابگردون گروه آریان

Arian band Madar mp3 , Gole Aftabgardon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.86 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مادر از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مادر از گروه آریان"

 

 مادر من نور چشمم هستی من
ساغر خوشبختیه من هستی من
مادر من

امیدم بی تو سرابه

یه حباب روی آبه

زندگیم بی تو خرابه

تو به رسم قصه ی عشق

تو گوش من صدا کردی

دلم رو با رموز مهر آشنا کردی

تو می گفتی تو این دنیا

فقط خوبیست که می مونه

با خوبی هات دلامون با صفا کردی

چه شب هایی نخوابیدی

برام تا صبح دعا کردی

واسه خوابم تویی مادر

لا لا لا کردی

واسه فردام دعا کردی

دعا کردی

حضور خوبه تو به خونمون صفا میده

صدات وقتی که می پیچه به قلبامون جلا میده

اگه روزی همه گل ها یاسمن باشه

دلم می خود تمومش به پای یار من باشه

مادر من مادر من مادر من مادر من مادر من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مادر گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ مادر، متن آهنگ مادر گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی