دانلود آهنگ من اگه جای تو بودم از گروه آریان
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۰۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من اگه جای تو بودم از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه من اگه جای تو بودم از آلبوم بی تو با تو گروه آریان

Arian band Man-Age-Jaye-To-Bodam mp3 , Bi To Ba To album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.94 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من اگه جای تو بودم از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من اگه جای تو بودم از گروه آریان"

 

من اگه جای تو بودم نمی خواد بگی دلت تنگ شده ولی حیف دوری و
کاشکی یه جوری و وقتی و جایی می دیدی نگاه خستم رو
یا که بگی آخرش سختی ها میگذره همینه کار روزگار اینه
دوباره آروم کنی این دل شکستم رو
همیشه و همه جا طفره رفتنه و بهونه حرفای عاشقونه
تا که شاید یه جوری از دل من در بیاری
ولی بدون واسه من
حرفا و قشنگترین هدیه ها
حتی اشک و گریه ها
ارزشی ندارن وقتی تو صداقت نداری
من اگه جای تو بودم
من اگه جای تو بودم
خورشید و می دادم و به شب تو می رسیدم حس زنده بودن رو
توی لحظه لحظه ی با تو بودنم می دیدم من اگه جای تو بودم
خوب آخرش چی میشه
با این که همه جا بودم و همه ی وجودم و
قلبم و عمرم و جونم و
واسه تو دادم
می خوای بیای بگی که
باشم و نباشم
طنین صدای دلنشین تو همش
با منه و تا ابد نمی ره از یادم
یه وقت فکر نکنی
چون دل تو همه جا با منه
به عشق من می زنه
پس دیگه حتی اگه تو نباشی پیشمی
نمی دونی که چقدر تشنه ی دیدن تو می شم
ولی تو نیستی پیشم
همیشه تویی که تو لحظه هام خیلی کمی
من اگه جای تو بودم
من اگه جای تو بودم
خورشید و می دادم و
به شب تو می رسیدم
حس زنده بودن رو
توی لحظه لحظه ی
با تو بودنم می دیدم
من اگه جای تو بودم
من اگه جای تو بودم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من اگه جای تو بودم گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ من اگه جای تو بودم، متن آهنگ من اگه جای تو بودم گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی