دانلود آهنگ نوری تا ابدیت از گروه آریان
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۲۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نوری تا ابدیت از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه نوری تا ابدیت از آلبوم بی تو با تو گروه آریان

Arian band Nori-Ta-Abadiat-(Dostet-Daram) mp3 , Bi To Ba To album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.29 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نوری تا ابدیت از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نوری تا ابدیت از گروه آریان"

 

There Are Those Who Think That Love Comes

With A Lifetime Guarantee

But We Know From Those Around Us

That This May Not Always Be

It’s The Simple Things That Come Between

A Father And A Son

But When They Try To Talk

The Knives Are Out Before They Have Begun

بسیاری گمان می کنند که عشق

با یک ضمانت مادام العمر بدست می آید

اما ما از آنچه که در دور و برمان میگذرد

میدانیم که همیشه اینگونه نیست

همچون مسائل ساده ای که بین یک پدر و پسر بروز می کند

و تا می آیند که گفتگو کنند درد سر آغاز می شود

 

Well That Was Me, And I Have Seen

 The Light That Shines For Eternity

Because I Learned To Say The Words “i Love You”


ولی خب من آن نوری را دیده ام که تا ابد می درخشد

چرا که آموحته ام گفتن کلمات دوستت دارم را

 
So Many Hearts Have Been Broken

 By The Lies Of History

And So Many Arms Are Still Open

 For That Final Mystery

We Must Show Respect For All The Rest

 And What A Man Believes

And The One Who Died Upon The Cross

 Well He Is The One For Me

And He Said “come With Me And You Will See

 The Light That Shines For Eternity

 Be Strong And Learn To Say

 The Words “i Love You”

چه قلبها که بوسیله دروغهای تاریخ شکسته نشده

و چه آغوشها که برای آخرین راز باز نمانده

پس ما باید به هر آنچه که باقی مانده و انسانها

به آن اعتقاد دارند احترام بگذاریم

و آنکه بروی صلیب جان سپرد برای من یگانه است

او گفت: با من بیا چرا که تو نوری را

که تا به ابدیت می درخشد خواهی دید

قوی باش و بیاموز گفتن واژگان دوستت دارم را

ببین چه قلبایی شکستن توی دست روزگار

ببین چشمایی رو که گشتن پی نوری موندگار

از عشق و باور باید که آخر بشن لبریز دلامون

یه روزی هرجا پر بشه دنیا از طنین صدامون

پس بیا با هر زبون تو هم بخون

بخون عاشقونه کنارم

فریاد بزن بگو دوستت دارم

And This Endless Road That We Are On

Just Keeps On Going Round

But There’s One Destination

That Always Is Here To Be Found

 
و این راه بی پایانی که می پیماییم همواره ادامه دارد

اما همواره مفصدی وجود دارد که باید جستجویش کنیم


So Come With Me, And You Will See

 The Light That Shines For Eternity

Be Strong And Learn To Say The Words I Love You

Be Strong And Learn To Say The Words I Love You

The Words “i Love You"

The Words “i Love You"

 
پس با من بیا، چراکه نور و روشنایی را جاودانه خواهی دید

قوی باش و بیاموز گفتن کلمات دوستت دارم را

قوی باش و بیاموز گفتن کلمات دوستت دارم را

کلمات دوستت دارم را

فریاد بزن بگو ، دوستت دارم

فریاد بزن بگو

دوستت دارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نوری تا ابدیت گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ نوری تا ابدیت، متن آهنگ نوری تا ابدیت گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی