دانلود آهنگ سکوت از گروه آریان
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سکوت از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه سکوت از آلبوم تا بی نهایت گروه آریان

Arian band Sokoot mp3 ,Ta Bi Nahayat album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.6 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سکوت از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سکوت از گروه آریان"

 

نه اون عاشق سر خورده منم
نه بی تاب و سر سپرده تویی
هر دوتا بی صدا فقط مست نگاهیم
نه حاضر به گفتن از دل منم
نه از من یه لحظه غافل تویی
لحظه ها میگذرن هر دو چشم به راهیم
ببین غرور ما رو چه دور از هم نشونده
تو این سکوت یه دنیا حرف نگفته مونده
کی دیده قلبی رو که از نگاهی بی قراره
کی دیده نفسهایی که میفتن به شماره
کی دیده رنگ عشقو که رو گونه ها میشینه
کی اینجا بین ما عاشق دلباخته میبینه
آره هیشکی ندیده
من که دیدم تو که دیدی
این قصه ی عشقو من شنیدم تو شنیدی
من و تو هر دو مغرور چرا این طور اسیریم
که حتی نمیتونیم چشم از هم بگیریم
من و تو هر دو مغرور چرا این طور اسیریم
آخه هر دو میدونیم برای هم میمیریم
ببین غرور ما رو چه دور از هم نشونده
تو این سکوت یه دنیا حرف نگفته مونده
نه اون عاشق سر خورده
نه بی تاب و سر سپرده
هر دوتا بی صدا
نه حاضر به گفتن از دل
نه از من یه لحظه غافل
لحظه ها میگذرن
کی دیده قلبی رو که از نگاهی بی قراره
کی دیده نفسهایی که میفتن به شماره
کی دیده رنگ عشقو که رو گونه ها میشینه
کی این جا بین ما عاشق دلباخته میبینه
آره هیشکی ندیده
من که دیدم تو که دیدی
این قصه ی عشقو من شنیدم تو شنیدی
من و تو هر دو مغرور چرا این طور اسیریم
که حتّی نمی تونیم چشم از هم بگیریم
من و تو هر دو مغرور چرا این طور اسیریم
آخه هر دو میدونیم برای هم میمیریم
ببین غرور ما رو چه دور از هم نشونده
تو این سکوت یه دنیا حرف نگفته مونده
ببین غرور ما رو چه دور از هم نشونده
تو این سکوت یه دنیا حرف نگفته مونده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سکوت گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ سکوت، متن آهنگ سکوت گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی