دانلود آهنگ تو که با من باشی از گروه آریان
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تو که با من باشی از گروه آریان

گروه-آریان

قطعه تو که با من باشی از آلبوم خداحافظ گروه آریان

Arian band To-Ke-Ba-Man-Bashi mp3 , Goodbye album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.94 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تو که با من باشی از گروه آریان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تو که با من باشی از گروه آریان"

 

هوا گرفته ، تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره
برام مهم نیست ، هوای من حال و هوای تورو داره
بارون گرفته ، کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه
قشنگه وقتی ، چتری که بالاسرمونه یکی باشه
آسمون باز باشه یا که بگیره
روز روشن باشه یا شب تیره
میخواد آفتاب باشه یا که بباره
تو که با من باشی فرقی نداره
همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره
آسمون کاره ای نیست دله من گیره
حالا که پیش توام پُرم از حس خوب
آسمون چشمای توست از طلوع تا غروب
آسمون باز باشه یا که بگیره
روز روشن باشه یا شب تیره
میخواد آفتاب باشه یا که بباره
تو که با من باشی فرقی نداره
هوا گرفته ، تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره
برام مهم نیست ، هوای من حال و هوای تورو داره
بارون گرفته ، کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه
قشنگه وقتی ، چتری که بالاسرمونه یکی باشه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تو که با من باشی گروه آریان، دانلود آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های گروه آریان، متن ترانه های گروه آریان، تکست آهنگ های گروه آریان، دانلود همه آهنگ های گروه آریان، دانلود آهنگ تو که با من باشی، متن آهنگ تو که با من باشی گروه آریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی