دانلود آهنگ عاشقی از بابک جهانبخش
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عاشقی از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه عاشقی از آلبوم زندگی من بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Asheghi mp3 , Zendegie Man album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.27 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عاشقی از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عاشقی از بابک جهانبخش"

 

 چقدر خوبه که چشمای تو هست و
چقدر ساده میشه دل به تو بست و
چقدر خوشبختی واسه من میاری
با تو میشه تو یه فصل بهاری
عاشقی کرد ، آره ، عاشقی کرد
با تو دنیای من میشه بهشت
با تو میشه تموم سرنوشت
با تو میشه که تا بی نهایت
با تو میشه با یه خیال راحت
عاشقی کرد ، آره ، عاشقی کرد
به خاطر تو از یه دنیا دل کندم
بدون به عشق تو همیشه پا بندم
من از این عاشقی دست بر نمی دارم
می میرم واسه تو از بس دوست دارم
به خاطر تو از دلواپسی دورم
تو هستی پیشم و از بی کسی دورم
به خاطر تو از دلخوشی لبریزم
دارم زندگی رو پای تو می ریزم
چقدر خوبه که چشمای تو هست و
چقدر ساده میشه دل به تو بست و
چقدر خوشبختی واسه من میاری
با تو میشه تو یه فصل بهاری
عاشقی کرد ، آره ، عاشقی کرد
ازت دست بر نمی دارم
از بس که دوست دارم
ازت دست بر نمی دارم
از بس که دوست دارم
چقدر خوبه که چشمای تو هست و
چقدر ساده میشه دل به تو بست و
چقدر خوشبختی واسه من میاری
با تو میشه تو یه فصل بهاری
با تو دنیای من میشه بهشت
با تو میشه تموم سرنوشت
با تو میشه که تا بی نهایت
با تو میشه با یه خیال راحت
عاشقی کرد ، آره ، عاشقی کرد
به خاطر تو از یه دنیا دل کندم
بدون به عشق تو همیشه پا بندم
من از این عاشقی دست بر نمی دارم
می میرم واسه تو از بس دوست دارم
به خاطر تو از دلواپسی دورم
تو هستی پیشم و از بی کسی دورم
به خاطر تو از دلخوشی لبریزم
دارم زندگی رو پای تو می ریزم
چقدر خوبه که چشمای تو هست و
چقدر ساده میشه دل به تو بست و
چقدر خوشبختی واسه من میاری
با تو میشه تو یه فصل بهاری
عاشقی کرد ، آره ، عاشقی کرد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عاشقی بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ عاشقی، متن آهنگ عاشقی بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی