دانلود آهنگ بد نیست از بابک جهانبخش
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بد نیست از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه بد نیست از آلبوم احساس بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Bad-Nist mp3 , Ehsas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.15 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بد نیست از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بد نیست از بابک جهانبخش"

 

اگه گاهی ای نگاه به من بندازی بد نیست
من از عشق تو حلاکم دل به من ببازی بد نیست
اگه گاهی تو بیایو پیشم بمونی بد نیست
من وسط جونمو میدم تو اینو بدونی بد نیست
خیلی خوبه اگه عمری بشه با تو زندگی کرد با تو که هم خودت دردی هم ای درمون هم ای هم درد

خیلی خوبه اگه گاهی حرفت عاشقونه باشهواسه تو عاشق تر از من بگو کی میتونه باشه
اگه عاشقونه مهرم به دلت بشینه،اگه چشمات غم عشق و تو چشام ببینه،
اگه گاهی با ای لبخند من و شادم کنی،
اگه گاهی تو این غریبی تو یادم کنی بد نیست

با با بد نیست
اگه گاهی ای نگاه ای نگاه اگه گاهی اگه گاهی ای نگاه به من بندازی بد نیست
اگه گاهی ای نگاه اگه گاهی
اگه گاهی یه نگاه به من بندازی بد نیست
اگه اشِ عاشقونه اگه عاشقونه مهرم به دلت بشینه،اگه چشمات غم عشق و تو چشام ببینه،
اگه گاهی با ای لبخند من و شادم کنی،اگه گاهی تو این غریبی تو یادم کنی بد نیست
اگه گاهی ای نگاه به من بندازی بد نیست
من از عشق تو حلاکم دل به من ببازی بد نیست
اگه گاهی تو بیایو پیشم بمونی بد نیست
من وسط جونمو میدم تو اینو بدونی بد نیست

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بد نیست بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ بد نیست، متن آهنگ بد نیست بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی