دانلود آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه به کسی چه از آلبوم احساس بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Be-Kasi-Che mp3 , Ehsas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.08 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش"

 

به کسی چه این صدا
کارش از تو خوندنه
یا که کاره هر شبم
با گریه بیدار موندنه
باز میخونم از تو که دوست دارم خیلی زیاد
تو همون حسه قشنگی که دلم مونده میخواد
به کسی چه اگه من کناره عکست میشینم
اگه تویه آینه ها تو رو همیشه میبینم
اونکه خندش رو دیواره طرحه تصویره منه
نکنه این گریه هام راس راسی تقدیره منه
نکنه این گریه هام راس راسی تقدیره منه
تو بگو رد کیه تویه این ترانه ها
تو بگو من خسته ام از همه این بهانه ها
هی میگم خاطره هاتو بذارم پشته سرم
بگو آخه چجوری میشه که از تو بگذرم
مثله یه غریبه از این آشنا خسته نشو
مثله این مسافرا به جاده وابسته نشو
تو دیگه نگو تمومه تمومه این آخر راس
همه ی فصلایه با تو بودنم یه اشتباست
همه ی روزایه با تو بودنم یه اشتباست
نه اصا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه
واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه
اصا حرفی نزن اصا حرفی نزن
اصا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه
واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه
اصا حرفی نزن حرفی نزن
اصا حرفی نزن اصا حرفی نزن
اصا حرفی نزن اصا حرفی نزن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به کسی چه بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ به کسی چه، متن آهنگ به کسی چه بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی