دانلود آهنگ به خودت باختمت از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به خودت باختمت از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه به خودت باختمت از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Be-Khodet-Bakhtamet mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.91 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به خودت باختمت از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به خودت باختمت از بابک جهانبخش"

 

 بیخودی یه عمر واسه داشتن تو جنگیدم
کاشکی زودتر معنی سکوت رو میفهمیدم

واسه تو هرکاری کردم اما نشناختمت
باید اقرار کنم به خودت باختمت

امروز که میگی عشقت بازی بود
هرچی که بوده صحنه سازی بود

بیخودی چشم به چشم تو دوختم
توی این خونه مهره ی سوخته ام

فکر نکردی به من و احساسم
تو میدونستی من چه حساسم

بدون حرکت بازی رو بردی
نمیدونی چی سرم آوردی

تو سکوت کردی و این واسه باختن بس بود
انگاری بازنده از قبل مشخص بود

به خودت باختمت از خودم جا موندم
آرزو ها داشتم اما تنها موندم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به خودت باختمت بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ به خودت باختمت، متن آهنگ به خودت باختمت بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی